نصب سنگ نما نما بدون داربست یا طناب

چنانچه سنگ و یا سرامیک نمای شما شل شده و یا دچار ریزش شده است می توانید با یک تماس از خدمات نصب سنگ نما بدون داربست و با طناب گروه ما، یعنی گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو بهره مند شوید. تعمیرات و مرمت نمای ساختمان جز اصلی ترین کارهای گروه ما است.

دلیل ریزش سنگ نما

شل شدن و ریزش سنگ نما دلایل زیادی دارد. عوامل طبیعی نظیر زلزله و گرم و سرد شدن هوا، بارندگی و نقوذ آب به پشت سنگ ها را می توان اولین دلیل این موضوع نام برد. در بعضی از ماه های سال اختلاف دمایی در شب و صبح زیاد بوده که باعث گرم و سرد شدن سریع سنگ و نتیجتا افتادن سنگ نما می شود.

خوب کار نکردن سنگ کارها از دیگر دلایل ریزش سنگ نما می باشد. ریختن سیمان خشک حین سنگ کاری و همچنین استفاده نکردن از اسکوپ مناسب و جدیدا استفاده از سنگ های ریز بدون رعایت نکات ایمنی به منظور زیبا سازی نما، از قصور سنگ کارها می باشد.

دلیل دیگر برای ریزش سنگ نما را می توان نشست ساختمان نام برد. متاسفانه ساخت و سازهای بی رویه در کلان شهر ها که عمدتا اصول مهندسی را هم رعایت نمی کنند باعث شده است که نشست در ساختمان ها بیشتر شود. نشست ساختمان باعث فشرده شدن سنگ ها و ترک خوردن و نهایتا ریزش سنگ ها می گردد.

موارد ذکر شده در بالا مهمترین دلایل ریزش سنگ نما می باشد. از همین رو مهار مقاوم سازی سنگ نما امری اجتناب ناپذیر است.

نصب سنگ نما بدون داربست با طناب
نصب سنگ نما بدون داربست با طناب

جلوگیری از ریزش بیشتر سنگ نما

به منظور جلوگیری از خطر و ریزش بیشتر سنگ نما به محض مشاهده شل شدن و ریزش سنگ نما حتما می بایست دست به کار شوید. چرا که اگر جلوی این موضوع گرفته نشود شاهد ریزش بیشتر خواهید بود. این موضوع علاوه بر خطری که دارد  شما را برای خرید و جایگزینی سنگ های ریزش کرده دچار زحمت و هزینه بیشتر می نماید.

اما چاره کار چیست؟ تنها راه حل این موضوع پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان می باشد. شما با یک تماس و اعلام آدرس خود به ما می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. پس از رویت کار شما، تمامی توضیحات و قیمت پیچ رولپلاک نما به شما اعلام خواهد شد.

نصب سنگ نما بدون داربست با طناب

پس از ایمن سازی نما توسط پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان نوبت به ترمیم نما و نصب سنگ نما بدون داربست می رسد. برای خدمات در ارتفاع امروزه به هیچ عنوان نیاز به داربست که خطر و هزینه بیشتر دارد نمی باشد. تمامی خدمات کار در ارتفاع در گروه ما توسط خدمات راپل نمای ساختمان انجام می شود. پس از اتمام کار رولپلاک نما پرسنل ما ابعاد تمامی سنگ های ریزش مرده را به شما مشتری محترم اعلام می کنند. پس از تهیه توسط شما سنگ های مورد نیاز روی زمین سوراخ شده و به محل مد نظر برای نصب انتقال داده می شوند. به همین راحتی نصب سنگ نما بدون داربست میسر می باشد.

زیبا سازی نما توسط بتونه روی پیچ ها

اکثر مشتری های گرامی نگران از دست رفتن زیبایی نما پس از اجرای پیچ رولپلاک نما هستند. اما به هیچ عنوان در این مورد جای نگرانی وجود ندارد چرا که پس از اتمام کار پیچ رولپلاک روی پیچ ها بتونه همرنگ با سنگ شما می شود. این بتونه از جنس سیمان و پودر رنگ بوده به نحوی که طبق تجربه برای هرسنگ پودرهای مخصوص همراه سیمان درست شده تا به بهترین نحو این موضوع انجام شود.

گارانتی کار پیچ رولپلاک نما

برای راحت بودن خیال مشتری از درست انجام شدن کار طبق قرارداد پیچ رولپلاک نما و یا فاکتور بعد از اتمام کار، به شما گارانتی 5 ساله خواهیم داد. به مدت 5 سال چنانچه سنگی از نمای شما دچار ریزش شود ما موظف به ترمیم رایگان آن خواهیم بود.

شما عزیزان می توانید از طریق صفحات ما در اینستاگرام و آپارات نمونه کارهای ما را مشاهده بفرمایین.

0/5 (0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهریار
شهریار
3 ماه قبل

سلام
ببخشید اگر متراژ سنگ افتاده زیاد باشه هم بدون داربست میشه نصب کرد؟ فکر کنم حدود ۹ متر مربع بشه.

pishroadmin
مدیر
3 ماه قبل
پاسخ به  شهریار

سلام و درود
بله هر مقداری که سنگ افتاده داشته باشه یک نما نصب اون بدون داربست و با طناب مقدور هست. تماس بگیرید ما در خدمتتون هستیم..

تماس با ما