در بحث پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان مطمئنا مهمترین موضوع برای مشتریان عزیز قبل از شروع کار بحث قرارداد و موضوعات ذکر شده در آن می باشد. به همین دلیل در اینجا نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما برای شما از طرف گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو ذکر شده است تا با خیالی آسوده راجع به سپردن کار خود به ما تصمیم گیری نمایید.

ذکر طرفین قرارداد کار پیچ کردن نما

در پاراگراف اول از نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما طزفین قرارداد و همچنین مشخصات آنها ذکر خواهد شد. این پاراگراف به دو قسمت کارفرما و پیمانکار تقسیم می شود.

کارفرما

در فرمت نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما منظور از کارفرما شما مشتری عزیز می باشید. در این قسمت نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تماس، کد ملی، شماره شناسنامه و … از کارفرما عزیز در قرارداد ذکر می گردد. همچنین ممکن است طرف قرارداد ما چند شخص و یا شرکتی باشد که در این صورت باز هم اطلاعات کامل ذکر خواهد شد.

پیمانکار

مسلما منظور از پیمانکار در قرارداد گروه ما یعنی گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو می باشد. همانند موارد ذکر شده در مبحث کارفرما در این بخش نیز اطلاعات کامل ما ذکر خواهد شد.

نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما
سربرگ قرارداد پیچ و رولپلاک نما

موضوع قرارداد

قسمت بعدی از نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما بحث موضوع قرارداد می باشد. موضوع قرارداد همان کاری است که راجع به آن صحبت شده و طرفین قرارداد در مورد آن به تفاهم رسیده اند. در این قسمت عین همان کاری که می خواهد انجام شود ذکر می گردد.

مبلغ قرارداد 

در قسمت بعد راجع به مبلغ قرارداد صحبت می شود که این سرفصل دو قسمت را شامل می شود. مطمئنا هزینه هر کار با توجه به شرایطی که دارد متفاوت است. برای اطلاع از نحوه قیمت دهی می توانید مقاله قیمت پیچ رولپلاک نما را مطالعه بفرمایین.

قیمت کار

در ابتدای قسمت مبلغ پرداختی از نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما، هزینه کلی کار به عدد و به حروف ذکر خواهد شد. هزینه انجام کار پیچ رولپلاک نما معمولا به صورت کنتراتی بوده و قیمت از ابتدا تا انتهای کار مشخص است و دستخوش تغییر قرار نمی گیرد.

تعداد مبالغ دریافتی

در قسمت بعدی از بخش مبلغ قرارداد، عبارت زیر نوشته می شود.

کارفرما موظف است مبلغ ———- ریال را پس از بستن پیمان نامه به عنوان پیش پرداخت و مبلغ ———- ریال راپس ازانجام  75درصد کار و الباقی آن را که معادل مبلغ ——— ریال می باشد را پس از تکمیل و تحویل کار پرداخت نماید.

در واقع مبلغ کار طی سه قسط از مشتری محترم دریافت خواهد شد. البته برای کارهای کوچک که هزینه کمی دارند معمولا کل مبلغ قرارداد در اتمام کار دریافت خواهد شد.

نمونه قراردا پیچ رولپلاک نمای سنگی
پیچ رولپلاک نمای سنگی

تعهدات پیمانکار برای کار پیچ رول پلاک نما

بخش بعدی از نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما به منظور جلوگیری از ریزش سنگ نما بحث تعهدات پیمانکار می باشد. منظور از این تعهدات کارها و مواردی است که پیمانکار در حین اجرای پروژه می بایست مد نظر قرار دهد. در زیر تمامی این موارد را که عینا در قرارداد ذکر می گردد، برای شما خواهیم گفت. تعهدات پیمانکار در قرارداد پیچ و رولپلاک نما عبارت است از:

  • پیمانکار موظف است در حین اجرای کار مقررات اصول ایمنی کار را رعایت نماید.
  • پیمانکار موظف است از ابزار و مصالح مرغوب و استاندارد در ساختمان مذکور استفاده نماید. در صورت انتخاب پیمانکاران جزء، مسئولیت عملکرد آنها به عهده پیمانکار می باشد.
  • پیمانکار موظف است پرسنل خود را بیمه نماید و تمامی مسئولیتهای کارکنان را اعم از جانی و مالی بپذیرد. (همچنین شماره بیمه نامه در قرارداد ذکر می شود و اصل آن به رویت شما خواهد رسید.)

تعهدات کارفرما برای کار پیچ رول پلاک نما

بخش بعدی از نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما بحث تعهدات کارفرما می باشد. منظور از این تعهدات کارها و مواردی است که کارفرما در حین اجرای پروژه می بایست مد نظر قرار دهد. در زیر تمامی این موارد را که عینا در قرارداد ذکر می گردد، برای شما خواهیم گفت. تعهدات کارفرما در قرارداد پیچ و رولپلاک نما عبارت است از:

  • تسویه مبلغ قرارداد بلافاصله پس از اتمام کار.
  • تحویل گیری به موقع و مرحله ای کار از پیمانکار پس از اتمام هرعملیات توسط ناظر یا مدیر ساختمان
  • هماهنگی و رفع معارض و پیش نیازی های موجود و مورد مطرح توسط پیمانکار جهت انجام موضوع پیمان نامه. ( به عنوان مثال باز نمودن درب ساختمان و درب پشت بام و درب اتاق آسانسور برای انجام کار. همچنین محصور نمودن پایین کار توسط نوار خطر و موارد این چنینی.)
  • برای کارهایی که نیاز به مجوزهای ورود و خروج و مجوزهای قانونی است کارفرما مسئول دریافت آن می باشد. (این مورد بیشتر برای کارهای شرکتی و دولتی مد نظر است.)

 

تعهدات پیمانکار تعهدات کارفرما
رعایت اصول ایمنی در حین انجام کار پرداخت به موقع دستمزد پیمانکار طبق قرارداد
تامین مصالح و ابزار مرغوب جهت انجام کار فراهم نمودن شرایط کار (علی الخصوص استفاده از پشت بام حین کار)
بیمه نمودن پرسنل مجری کار (بیمه مسئولیت) تحویل گیری مرحله به مرحله ای کار و همچنین تحویل کار در انتها
پذیرفتن تمامی مسئولیت های کارکنان تامین سنگ و چسب سنگ برای ترمیم قسمتهای ریزش کرده
گارانتی نمودن کار پیچ و رولپلاک به منظور راحتی خیال کارفرما محصور نمودن پایین نما به منظور عدم تردد عابر و وسایل نقلیه
بتونه نمودن روی پیچ ها به منظور از بین نرفتن زیبایی نما حضور ساکن طبقه پایین اگر اجرای کار در نورگیر ساختمان باشد
استفاده از تعداد پیچ استاندارد برای هر عدد سنگ

توضیحات تکمیلی در انتهای قرارداد

در انتهای نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما برخی از موارد ذکر می شود که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در زیر تک تک آنها را برای شما نوشته ایم.

  1. در انتهای کار کارفرما یا نماینده ایشان موظف به حضور در محل کار بوده و می بایست کار را تحویل بگیرد. درغیر اینصورت برگشت به کار برای رفع نواقص شامل هزینه می باشد.
  2. پیچ های استفاده شده گالوانیزه می باشد.
  3. تهیه ی سنگ و چسب برای قسمت های ریزش کرده به عهده کارفرما می باشد.
  4. چنانچه به مدت 5 سال سنگی از قسمتهای پیچ شده ریزش نماید پیمانکار موظف به ترمیم رایگان می باشد.(گارانتی کار انجام شده)
  5. روی پیچ ها بسته به جنس و رنگ سنگ، بتونه و یا رنگ خواهد شد.
  6. مدت زمان انجام کار به طور حدودی ذکر خواهد شد.
sample contract bolts and dowels
اجزای پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب

در این نوشته سعی بر این بود که تمامی مطالب مرتبط با نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما ذکر شود. شما مشتریان گرامی می توانید اگر سوالی دارید که جوابش را در این نوشته نگرفته اید با ما تماس گرفته و راجع به آن از مشاورین ما کمک بگیرید. همچنین می توانید با دادن پیام در واتساپ یا تلگرام ما، فرمت خام قرارداد ما را دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که انجام خدمات راپل نمای ساختمان دور نمای خطرناکی دارد اما چنانچه نکات ایمنی رعایت شود و فرد مجری کار دارای مهارت و تجربه باشد این کار کوچکترین خطری ندارد و نسبت به داربست بسیار بسیار ایمن تر است. لذا حتما بحث قرارداد و بیمه نامه قبل از انجام کار را جدی بگیرید. مخصوصا بحث بیمه مسئولیت. بیمه مسئولیت به این شکل است که چنانچه شخص مجری کار خود را بیمه نماید این بیمه فاقد اعتبار می باشد. داشته ایم همچین موردی که حادثه ای رخ داده و بیمه با این توجیه که شما از عمد به خود آسیب رسانده ای که دیه دریافت کنی، از دست ما کاری بر نمی آید! مجری کار نیز با توجه به این مورد ناگریز از کارفرما شکایت می کند!!!

خلاصه مطالب بالا را می توانید در قالب فایل صوتی زیر گوش کنید.

امیدواریم توانسته باشیم بخشی از سوال های ذهن شما را در خصوص نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما پاسخ گفته باشیم.

با تشکر از همراهی تان.

گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو

شما مشتری عزیز می توانید نمونه کارهای ما را در اینستاگرام و آپارات مشاهده بفرمایین.

 

0/5 (0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بنده خدا
بنده خدا
3 ماه قبل

سلام
من داخل قرارداد بندی راجع به اینکه چه تعداد پیچ برای هر سنگ استفاده میشه ندیدم. ممنون میشم یه توضیح بدید.

pishroadmin
مدیر
3 ماه قبل
پاسخ به  بنده خدا

درود خدمت شما
ببنید تعداد پیچ های مورد استفاده به ابعاد هر سنگ بستگی داره. چنانچه طول سنگ زیر 50 سانت باشد یک پیچ، اگر بین 50 تا 100 سانت باشد دو عدد پیچ، اگر بین 100 تا 150 سانت باشد سه عدد پیچ و همینطور الی آخر.

تماس با ما