نصب بنر و تابلو در ارتفاع و نمای ساختمان و همچنین نصب انواع بیلیورد در ارتفاع امروزه بدون نیاز به داربست و با استفاده از طناب و راپل به سهولت و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. شرکت نماسازان پیشرو خدمات نصب، تعویض و ترمیم انواع تابلو و بنر را با کمترین هزینه برای مشتریان انجام خواهد داد.

نصب تابلو در ارتفاع با طناب

اولین مبحث از نصب تابلو بنر بیلبورد در ارتفاع، نصب انواع تابلو در ارتفاع و نمای ساختمان است که جز حیطه کاری ما در حوزه خدمات راپل نمای ساختمان می باشد. چنانچه در این زمینه شما کاری برای انجام دادن دارید می توانید با گروه ما تماس گرفته و برای استعلام قیمت و توضیحات از ما مشاوره بگیرید.

برای اعلام قیمت شما مشتری محترم می بایست آدرس محل کار را اعلام نموده تا کارشناسان ما خدمت شما برسند. پس از رویت محل نصب تابلو و همچنین خود تابلو توضیحات مربوطه و براورد هزینه خدمت شما اعلام خواهد شد. قیمت اعلامی با توجه به حجم کار، سختی کار، ارتفاع محل نصب تابلو به صورت کنتراتی می باشد.

برای نصب تابلو کار با طناب انجام شده و دیگر نیازی به داربست و هزینه های گزاف نمی باشد. کادر اجرایی از طریق آویزان شدن از طناب و انتقال تابلو به محل مورد نصب کار شما را در اسرع وقت انجام خواهند داد.

متریال مورد نیاز برای نصب تابلو با توجه به جنس تابلو و همچنین زیر کار می تواند متفاوت باشد. تابلو مربوطه می تواند روی سنگ، آجر، سیمان، کامپوزیت و … نصب گردد.

نصب، ترمیم و تعمیر انواع تابلو با طناب بدون نیاز به داربست

نصب بنر در ارتفاع بدون داربست

دومین مبحث از نصب تابلو بنر بیلبورد در ارتفاع و نمای ساختمان ها، نصب انواع بنرها می باشد. بنرها یه دلیل ابعاد متفاوت و سبک بودن و همچنین قیمت مناسبی که دارند بسیار در بحث تبلیغات انواع مشاغل کاربرد دارند.

مطمئنا نصب بنر ها در ارتفاع مناسب جلوه بهتری داشته و بیشتر در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت. لذا شما با یک هزینه منطقی و معقول پس از تهیه بنر می توانید از کادر اجرایی ما کمک گرفته و با استفاده از خدمات کار با طناب در ارتفاع نسبت به نصب بنر در هر کجا که مایل باشید اقدام نمایید.

به طور معمول بنرها توسط پیچ و رولپلاک و واشر به بدنه نما نصب می گردند. قیمت اجرای نصب بنر بستگی به ابعاد بنر و همچنین در جایی که می خواهد نصب شود، دارد.

صرفه جویی در مدت زمان انجام کار، کاهش هزینه انجام کار و ایمنی بیشتر انجام کار، همگی با توجه به پیشرفت تکنیک راپل باعث شده که کار در ارتفاع مخصوصا برای نصب انواع بنر در ارتفاع به سهولت انجام پذیرد.

نصب انواع بنر درارتفاع بدون داربست توسط راپل

نصب بیلبورد در ارتفاع با طناب

اما موزد سوم بحث نصب بیلبورد می باشد که شاید در مبحث نصب تابلو بنر بیلبورد درارتفاع کمتر در حوزه کاری ما پیش آید. دلیل این امر هم این است که معمولا برای نصب بیلبوردها تمهیداتی را از ابتدا در نظر می گیرند، چرا که معمولا در بازه زمانی های خاصی تعویض تبلیغات انجام می گردد.

به هر حال گاهی برای نصب بیلبوردها و تبلیغات موجود در آنها نیاز به تکنیک راپل می شود که در این صورت ما برای کمک به انجام کار شما با کادر اجرایی مجرب خود در خدمت خواهیم بود. همچنین ممکن است که برای تعویض لامپها و نورپردازی بیلبوردها بتوانید از تیم راپل کاران ما بهره مند شوید.

نصب بنرها بیلبوردها و تابلوها در ارتفاع با طناب در تهران و کرج

تعمیر و ترمیم تابلو بنر بیلبورد در ارتفاع بدون داربست

علاوه بر نصب تابلو بنر بیلبورد با طناب شرکت ما در زمینه تعمیر و ترمیم تابلو ها و بیلبوردها نیز می تواند یاری رسان شما باشد. اینکه برای تعویض جای تابلوها، ترمیم آنها و همچنین بعضا رفع خرابی نور و برق کشی آنها بخواهیم هر سری از باز و بست داربست استفاده نماییم بسیار هزینه بر و اعصاب خورد کن است.

هر گونه تعویض و ترمیم در تابلو ها و بنرها به راحتی با طناب و با هزینه ای بهینه قابل اجرا و انجام می باشد. چنانچه تابلوهای شما با نور عجین شده است در صورت هرگونه مشکل در برق کشی آن و همچنین سوختن لامپ های آن می توانید با ما تماس گرفته و از کادر اجرایی ما استفاده نمایید.

در اکثر نماهای کامپوزیت که ساختمان های اداری و تجاری می باشند استفاده از چلنیوم بسیار امری رایج است. حروف چلنیوم معمولا با مرور زمان برخی از حروفشان از نما جدا شده و می افتند. همچنین عیب در نورپردازی آنها نیز امری اجتناب ناپذیر است. تمام این نقایص تنها با یک تماس قابل برطرف شدن است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید برخی از قسمتهای چلنیوم کار شده به علت ریزش در حال مرمت و ترمیم است.

تعمیر و ترمیم چلنیوم باطناب و بدون داربست

 

برای دیدن فیلم ها و عکسهای نمونه کارهای ما می توانید از صفحات اینستاگرام و پینترست ما بازدید نمایید.

 

0/5 (0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما