با سلام. گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو مفتخر است علاوه بر نورپردازی نمای ساختمان با طناب برای شما مشتریان عزیز  تعویض لامپهای نمای ساختمان را انجام دهد. در این مقاله اندکی برای شما راجع به ترمیم و مرمت لامپ نما ساختمان به صحبت خواهیم پرداخت.

تعویض لامپ نما در نیاوران

لزوم تعویض لامپهای نمای ساختمان

مطمئنا هر شخصی به زیبایی اهمیت ویژه ای می دهد. چشم انداز یک ساختمان به طور قطع نمای آن می باشد. اولین چیزی که راجع به یک ساختمان در اذهان خودنمایی می کند نمای آن ساختمان است. به طور قطع نورپردازی نما باعث زیباتر شدن آن شده و در شب جلوه ویژه ای به ساختمان می دهد.

از همین رو چنان چه نمای شما نورپردازی ندارد می توانید از گروه ما کمک گرفته و با یک هزینه منطقی و معقول برای این امر اقدام نمایید. چنانچه نمای شما نورپردازی شده و بخشی از لامپ ها و ادوات روشنایی آن سوخته و معیوب شده باز هم برای ترمیم و اصلاح این مورد ما کنار شما هستیم.

دلایل سوختن و معیوب شدن لامپهای نمای ساختمان

اما چه دلایلی باعث سوختن و معیوب شدن لامپهای موجود در نما می شود. در زیر به چند مورد اصلی اشاره خواهیم نمود.

1- تمام شدن عمر مفید ادوات روشنایی

به طور قطع اصلی ترین عامل سوختن ادوات روشنایی نما تمام شدن عمر مفید آنهاست. همانطور که لامپهای مصرفی داخل منزل عمر بینهایت ندارند، لامپهای موجود در نما نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. به طور قطع می توان حتی این ادعا را داشت که برای یک لامپ مشخص عمر مفید در نما کمتر از داخل ساختمان نیز می باشد.

2- شرایط محیطی

از آنجا که نمای ساختمان در معرض تابش آفتاب، بارندگی، گرد و خاک و دیگر اتفاقات آب و هوایی است، مطمئنا لامپ های استفاده شده در نورپردازی نما به مرور زمان سوخته و نیاز به ترمیم و عوض کردن دارند.

تعویض لامپ نما در سعادت آباد

3- استفاده از متریال نا مناسب

چنان چه در نورپردازی نما از متریال مناسب استفاده نشود شما در بازه های زمانی کوتاه تری نیاز به تعویض و رسیدگی دارید. این متریال شامل ادوات روشنایی نا مرغوب، استفاده از سیم های نا مناسب و غیر اصولی با توجه به جریان برق مصرفی و دیگر متریال به کار برده شده در نورپردازی می باشد.

لذا در انتخاب تک تک متریال باید وسواس خاصی به خرج داد چرا که نما مانند دیگر قسمتهای ساختمان دسترسی شخصی نداشته و تعویض لامپهای نمای ساختمان در هر سری شامل هزینه می باشد.

4- قصور در نورپردازی اولیه نما

یکی دیگر از دلایلی که لامپهای نمای ساختمان معیوب می شود، اشکالات فنی در اجرای نورپردازی اولیه نما می باشد. چنان چه پس از سیم کشی و نصب لامپها عملیات آب بندی و عایق کاری به درستی انجام نشود به طور قطع و مخصوصا پس از بارندگی سیستم نورپردازی شما دچار اتصالی شده و حتی ممکن است کل لامپهای موجود در نما را تحت تاثیر قرار دهد.

نحوه اجرای تعویض لامپهای نمای ساختمان

همانطور که در بالا مطالعه فرمودید سوختن و معیوب شدن لامپهای نمای ساختمان امری اجتناب ناپذیر است. از همین رو شما می توانید برای تعویض لامپهای نمای ساختمان خود با گروه ما تماس گرفته و از خدمات ما با بهترین کیفیت و قیمت بهره مند شوید.

هزینه و قیمت تعویض لامپهای نمای ساختمان

پس از تماس مشتریان عزیز ما در محل انجام پروژه حاضر شده و پس از بررسی های لازم توسط کارشناسان ما مشتری محترم از هزینه های کار خود مطلع خواهد شد. قیمت انجام کار به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله قیمت پیچ رولپلاک نما را در سایت ما مطالعه بفرمایین.

به طور مختصر می توان بیان کرد قیمت تعویض لامپهای نمای ساختمان با حجم کاری که باید انجام شود، به ابعاد نمای ساختمان، به این که لامپها در ارتفاع ساختمان پخش هستند یا عرض کار و حتی اینکه لامپها از چه نوعی هستند، بستگی دارد.

به عنوان مثال تعویض لامپهای هالوژنی بسیار راحت تر از جت لایت ها یا مثلا پروژکتورها خواهد بود و طبعا هزینه اجرای کار نیز پایین تر خواهد بود.

تعویض لامپ نما با طناب در گیشا

تعویض لامپهای نمای ساختمان چگونه انجام می شود؟

اما امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنیک خدمات راپل نمای ساختمان دیگر نیازی به داربست ها و بالابر ها که علاوه بر هزینه زیاد خطرات خاص خود را دارند نمی باشد. شما به راحتی می توانید از خدمات کار با طناب در ارتفاع بهره برده و بدون کوچکترین آسیبی به بخش های مختلف ساختمان خود با کمترین هزینه ممکن و آن هم در اسرع وقت نسبت به تعویض لامپهای نمای ساختمان خود اقدام نمایید.

نکات بسیار مهم در بحث تعویض لامپهای نمای ساختمان

اما در بحث تعویض لامپهای نمای ساختمان رعایت یک سری مسائل بسیار مهم و ضروری می باشد. چنانچه این موارد رعایت نشوند ممکن است کل کاری که می خواهد انجام شود زیر سوال برود.

1- استفاده از تکنسین های کار در ارتفاع آشنا به مسائل برقی

مهمترین موردی که باید در مبحث تعویض لامپهای نمای ساختمان رعایت شود به طور قطع استفاده از نیرویی است که به مباحث برق کشی ساختمان اشراف کامل داشته باشد. در غیر این صورت علاوه بر این که این کار ممکن است سلامتی نیرو را به خطر بیندازد می تواند باعث درست اجرا نشدن کار شود.

خدمات کار در ارتفاع با طناب یا همان راپل شاخه های گوناگونی نظیر پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان، شستشوی نمای ساختمان، بستن درز انقطاع ساختمان، پوشش پاسیو توسط توری و ده ها مورد دیگر دارد که مطمئنا هر نیرو در همه این موارد نمی تواند حرفه ای عمل نماید. پس باید توجه کافی داشت که نیرو علاوه بر آشنایی با بحث راپل حتما می بایست با مباحث برق کشی ساختمان آشنایی کامل داشته باشد.

تعویض چراغ های نما با طناب در فرمانیه

2- استفاده از متریال مرغوب و مناسب

همانطور که در بالا اشاره شد تعویض لامپهای نمای ساختمان به سهولت تعیض لامپهای دیگر نقاط ساختمان نیست و برای هر دفعه انجام این موضوع نیاز به پرداخت هزینه می باشد. پس چه بهتر است که از متریال مناسب و با کیفیت استفاده شود که دوره ترمیم را تا حد امکان به تاخیر انداخت.

3- آب بندی و عایق کاری در انتهای کار

یکی دیگر از مواردی که بسیار در بحث تعویض لامپهای نمای ساختمان باید مد نظر قرار داد آب بندی و عایق کاری با چسب های مخصوص و مواد عایق مناسب در انتهای کار است. این کار باعث می شود که سیستم نورپردازی نما با بارش باران دچار اتصالی و خرابی شود. همچنین با انجام این کار به طول عمر سیستم روشنایی کمک بسیار بزرگی می کنیم.

 

نتیجه گیری

همانطور که شما برای حفظ زیبایی خود در زمانهای مشخص به آرایشگاه رفته و خود را آراسته نگه می دارید مطمئنا برای حفظ زیبایی نمای ساختمان خود و کمک به چشم انداز زیبای آن نیاز دارید که در یک دوره زمانی و پس از سوختن لامپهای نمای ساختمان، برای ترمیم آن اقدام نمایید. گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو مفتخر است که با کادری مجرب و حرفه ای در اسرع وقت به شما کمک کرده تا کار روی نمای ساختمان خود را انجام داده و نمای خود را همیشه در زیبا ترین حالت ممکن رویت نمایید.

همراهی شما در صفحات اجتماعی ما از جمله اینستاگرام و یوتیوب مایه مباهات ما است.

 

0/5 (0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما