با سلام. گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو مفتخر است برای شما مشتریان گرامی اجرای کار روی نمای ساختمان با طناب را با بهترین کیفیت توسط کادر اجرایی مجرب و متعهد به انجام برساند.

امروزه برای انجام کار روی نمای ساختمان به ندرت از داربست استفاده می شود. در عصر حاضر به طور گسترده داربست جای خود را به طناب و کلایمر داده است.

استفاده از کلایمر معمولا برای برج ها و مجتمع های تجاری بزرگ کاربرد دارد. معمولا اینگونه از ساختمان ها در بدو تاسیس تمهیدات لازم برای کلایمر را فراهم می کنند. در ساختمان های معمولی اگر شما بخواهید از کلایمر استفاده نمایید باید هزینه هنگفتی را بپردازید.

اما متداول ترین راه برای انجام کار روی نمای ساختمان استفاده از طناب یا همان متد راپل می باشد. استفاده از طناب نه هزینه های هنگفت کلایمر را شامل می شود و نه دردسرها و خطرات داربست را دارد.

در زیر به بخشی از کارهایی که توسط طناب در ارتفاع و روی نمای ساختمان قابل انجام است، می پردازیم.

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و نصب سنگهای ریزش کرده

اولین مورد استفاده از خدمات راپل به منظور کار روی نمای ساختمان پیچ کردن سنگ نما به منظور تثبیت سنگ ها و ایمن سازی نمای ساختمان می باشد.

 

چنانچه سنگ نمای شما شل ده و یا بخشی از آن دچار ریزش شده است می توانید با ما تماس گرفته تا ما سنگهای شما را پیچ رولپلاک کرده و سنگهای افتاده را نصب و ترمیم نماییم. برای اطلاعات بیشتر در این مورد توصیه می کنیم حتما موضوع پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان را مطالعه بفرمایین.

کار روی نمای ساختمان پیچ کردن نما
کار روی نمای ساختمان – پیچ کردن نما

شستشوی نما یا همان نماشویی

بخش دیگری از کار روی نمای ساختمان شستن و نظافت نما می باشد. تمامی نماهای ساختمان ها اعم از نمای سنگی، آجری، شیشه ای، کامپوزیت، سیمانی و … مطمئنا به مرور زمان آلوده و کثیف خواهد شد. همانطور که تمیز بودن داخل منزل برای همگان حائز اهمیت است مطمئنا نظافت و تمیزی نمای بیرونی مهم بوده و در چشم انداز ساختمان تاثیر شگرفی دارد.

 

چنانچه احساس نمودید نمای شما به نظافت و شستشو نیاز دارد با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند گردید. روش های شستشو برای نماهای مختلف متفاوت می باشد. اگر خواهان مطالعه بیشتر در این زمینه هستید می توانید سری به مقاله شستشوی نما بدون داربست و همچنین شستشو نما با واترجت بزنید.

کار روی نمای ساختمان شستشوی نمای ساختمان
کار روی نمای ساختمان – شستشوی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان مبحث دیگری از کار روی نمای ساختمان است که به راحتی توسط طناب قابل انجام است. چنانچه نمای شما سیمانی است و یا اگر قصد نقاشی فریم های فلزی نمای خود را دارید می توانید از این بخش از خدمات ما استفاده نمایید.

مبحث نقاشی نما بحثی است که حتما می بایست با ظرافت خاصی انجام شود تا عملیات زیبا سازی نما به بهترین وجه ممکن به انجام برسد. در این زمینه هزینه اعلام شده توسط شرکت ها بسیار متفاوت می باشد. این هزینه ها دقیقا بسته به کار و توع متریالی دارد که مورد استفاده قرار می گیرد. حتما به این موضوع توجه کافی داشته باشید تا بعد از گذشت یک بازه زمانی کوتاه نمای شما به همان حال روز اول برنگردد!

کار روی نمای ساختمان رنگ آمیزی نمای ساختمان
کار روی نمای ساختمان – رنگ آمیزی نمای ساختمان

پوشاندن نورگیر و پاسیو توسط توری

حتما تا به حال برای شما نیز پیش آمده است که از شر کبوترها و فضله آنها به سطوح آمده باشید. این موضوع بیشتر در نورگیرهای آپارتمان ها خود را نشان می دهد. در اکثر ساختمان ها نورگیرها و پاسیوها محل خوبی برای اتراق کبوترها شده است. علاوه بر سر و صدای آنها بخش آزار دهنده تر این موضوع فضله آنها می باشد که علاوه بر بوی بد می تواند باعث به وجود آمدن حشرات مختلف شود.

 

راه حل مناسب برای این موضوع محصور نمودن نورگیرها توسط توری می باشد که از خدمات گروه ما می باشد. این موضوع علاوه بر اینکه هزینه کمی دارد به هیچ عنوان مزاحمت نور دریافتی شما نخواهد شد. برای مطالعه بیشتر در مورد نحوه انجام این کار می توانید مقاله نصب توری پاسیو و نورگیر را مطالعه بفرمایید.

فایل صوتی توضیحات پوشاندن نورگیر و پاسیو توسط توزی

کار روی نمای ساختمان پوشاندن نورگیر پاسیو با توری
کار روی نمای ساختمان – پوشاندن نورگیر و پاسیو با توری

نورپردازی و تعویض لامپ های نما

امروزه اکثر ساختمان ها به منظور زیباتر شدن نما از نورپردازی برای نما استفاده می کنند. چنانچه لامپ ها و پروژکتورهای نمای شما دچار نقص یا سوختگی شده اند می توانید از خدمات ما در این زمینه بهره ببرید. در حالت دیگر اگر نمای شما از نورپردازی بی بهره است باز هم ما می توانیم به شما در این مورد کمک کرده و نمای شما را نورپردازی نماییم.

نور پردازی نما معمولا توسط هالوژن ها، پروژکتورها، نور مخفی ها(لامپ های شیلنگی) و … انجام می شود. هر کدام ازین موارد دچار مشکل سوختگی و یا مشکل سیم کشی شوند به راحتی و با یک هزینه معقول می توانید با کمک ما این مورد را رفع نقص نمایید. برای مطالعه بیشتر در هر دو زمینه نورپردازی نمای ساختمان با طناب و تعویض لامپهای نمای ساختمان می توانید مقاله های مورد نظر را مشاهده نمایید.

کار روی نمای ساختمان نورپردازی نما
کار روی نمای ساختمان – نورپردازی و تعویض لامپ های نما

نصب و تعمیر تابلو و بنر در ارتفاع و نما

اگر برای معرفی کار خود و نماد شرکت و برند خود قصد نصب تابلو، بنر، چلنیوم و دیگر موارد این چنینی دارید و نیاز به نصب آن در بدنه نما را احساس می کنید، می توانید با هزینه حداقلی از خدمات راپل استفاده نمایید. پس از تهیه این موارد با ما تماس گرفته تا ما نسبت به ارسال مجری کار برای شما اقدام نماییم.

همچنین اگر تابلویی در ارتفاع دارید که به هردلیلی دچار نقص و عیب شده است می توانید از خدمات ما بهره مند گردید. معمولا تابلو ها به مرور زمان از نظر برقی و یا کنده شدن حروف معیوب می شوند. پس نصب تابلو و بنر از دیگر موارد کار روی نمای ساختمان است که گروه ما در این خصوص یاری رسان شما می باشد. برای توضیحات تکمیلی حتما توصیه می کنیم که نوشته نصب تابلو بنر بیلبورد درارتفاع ما را مطالعه بفرمایین.

کار روی نمای ساختمان نصب ترمیم تابلو بنر
کار روی نمای ساختمان – نصب و ترمیم تابلو و بنر

بستن و پوشاندن درز انقطاع بین دو ساختمان

مطمئنا تا به حال چشم تان به درز موجود بین ساختمان ها افتاده است. این درز موجود به عنوان درز انقطاع شناخته می شود. وجود درز انقطاع به دلایل فنی واجب بوده و هیچ ساختمانی را پیدا نمی کنید که به طور کامل دیوارش چسبیده به دیوار ساختمان مجاور باشد. جالب است که بدانید اگر این درز پوشانده نشود هم تاییدیه پایان کار صادر نخواهد شد و هم زیبایی نما تحت تاثیر قرار می گیرد. علاوه بر این دو مورد نبستن این درز باعث رفت و آمد پرندگان و سکنا گزیدن آنها خواهد شد.

 

به طور معمول بستن این درز از سه طریق استفاده از ورق، استفاده از یونولیت و سیمان و استفاده از توری میسر می باشد. البته که روش توری زیاد مورد پسند نیست چرا که بحث زیبایی نما در آن لحاظ نمی شود. یکی دیگر از خدمات گروه ما کمک به شما برای پوشاندن این درز می باشد. برای مطالعه بیشتر راجع به بستن درز انقطاع ساختمان به عنوان یکی دیگر از موارد کار روی نمای ساختمان توصیه می کنیم موارد تکمیلی را در مقاله مربوط به آن بررسی نمایید.

فایل صوتی توضیحات پوشاندن درز انقطاع ساختمان

کار روی نمای ساختمان پوشش درز انقطاع
کار روی نمای ساختمان – پوشش درز انقطاع بین دو ساختمان

اجرای جوشکاری در نما و ارتفاع

یکی دگر از خدمات گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو اجرای جوشکاری در ارتفاع علی الخصوص روی نمای ساختمان می باشد. جوشکاری در ساختمان ها به منظورهای مختلف امری اجتناب ناپذیر در صنعت ساختمان می باشد. اگر قصد جوشکاری به منظور نصب حفاظ برای پنجره ها دارید، اگر قصد جوشکاری ورق ها و فلاشینگ ها برای نقاط مختلف نما دارید و در کل اگر قصد هرگونه جوشکاری به دلایل مختلف دارید تنها با یک تماس می توانید این موضوع را در اسرع وقت به انجام برسانید.

همانطور که در شکل زیر نیز مشاهده می فرمایین به راحتی یک دستگاه جوش قابل حمل همراه تکنسین کار در ارتفاع به محل مورد نظر برده شده و به طور اصولی کار شما انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله جوشکاری در ارتفاع و نمای ساختمان را مطالعه بفرمایید.

کار روی نمای ساختمان جوشکاری در ارتفاع نما
کار روی نمای ساختمان – اجرای جوشکاری در ارتفاع و نما

نصب لوله های هواکش و سانتریفیوژ

یکی دیگر از موارد کار روی نمای ساختمان نصب لوله های هواکش و سانتریفیوژ است. این امر بیشتر برای رستوران ها و فست فودها معمول است. البته موارد استفاده دیگری نیز وجود دارد.

روال انجام کار بدین ترتیب است که لوله ها ابتدا توسط پرچ یا پیچ خودکار به هم متصل می شوند. پس از سرهم کردن و بردن لوله ها به بالا آنها را نوسط بست از طریق پیچ و رولپلاک کردن به بدنه نما، مهار می کنند. برای انجام چنین کاری کافی است لوله ها و بست های مربوطه را تهیه کرده و سپس با ما تماس گرفته تا ما پرسنل خود را به محل کار شما بفرستیم.

کار روی نمای ساختمان نصب لوله هواکش سانتریفیوژ
کار روی نمای ساختمان – نصب لوله هواکش و سانتریفیوژ

آب بندی و بندکشی نمای ساختمان

یکی از مشکلاتی که اکثر مردم تا به حال با آن دست و پنجه نرم کرده اند مشکل نفوذ آب به داخل ساختمان و در اصطلاح نم زدن به داخل است. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. مهمترین دلیل این موضوع از بن رفتن بندکشی سنگها و بعضا ترک خوردن سنگ ها می باشد.

البته گاهی اوقات آب از قسمت سینه کفتری های نما به داخل نفوذ می کند. منظور از سینه کفتری های نما آن قسمت از نما است که سنگها به صورت افقی و برجسته کار می شوند و قدری از نما جلوتر می آیند. مهمترین دلیل نفوذ آب از سینه کفتری ها شیب برعکس آنها به سمت نما بوده که باعث می شود آب در کنج کار جمع شود و نم نم به داخل نفوذ نماید.

در بعضی از موارد آب از فریم پنجره ها به داخل نفوذ می کند. برای هر یک از موارد بالا راه حل متفاوت می باشد.

اگر مشکل از بند سنگها و ترک خوردن سنگها باشد می بایست آنها را با سیمان و چسب بتن و دیگر مواد لازم به طور کامل بندکشی کرد. اگر مشکل از باز بودن فریم پنجره ها باشد بهتر است از چسب های سیلیکون استفاده نمود.

در حالت کلی شما مشتری محترم بعد از رویت این مشکل می توانید با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما به محل مراجعه نموده و بهترین راه حل را به شما پیشنهاد بدهند.

کار روی نمای ساختمان آب بندی بندکشی نما
کار روی نمای ساختمان – آب بندی و بندکشی نما

اجرای رزین و جلا

امروزه استفاده از آجر و چوب و همچنین سنگ های آنتیک و تزئینی در اکثر نماها امری رایج است. همان قدر که استفاده از این سه به جذابیت نما کمک می کند همان قدر هم احتیاج به نگهداری و ترمیم خواهد داشت.

در هنگام استفاده از آجر نما اگر اصول اولیه به خوبی رعایت نشود احتمال اینکه آجر شوره بزند زیاد است. اگر این اتفاق بیفتد به شوره زدایی و اجرای رزین نیاز است. رزین علاوه بر اینکه رخ آجر را زیباتر می کند تا حدی نقش عایق را هم بازی می کند.

در مورد چوب اما بحث کمی متفاوت است. آجر تا چند سال پس از اجرا همان زیبایی اولیه را به شما می دهد. اما پس از گذشت چند سال حتما باید به آن رسیدگی کرد تا از بین نرود. چوب های کار شده در نما پس از چند وقت نیاز به سمباده کاری و متعاقبا نیاز به جلا یا رنگ چوب دارند.

سنگ های آنتیک پس از اجرای رزین، نمای به مراتب زیبا تری را به شما خواهد داد. اجرای رزین علاوه بر زیبایی باعث نفوذ به درزها شده که می تواند تا حدی سنگها را محکم تر از قبل در کنار هم نگه دارد.

تمامی این امور را با برای شما به نحو احسن انجام خواهیم داد. کافی است با یک تماس از مشاوره کارشناسان ما برای انجام بهترین راه حل بهره بگیرید. برای اطلاع بیشتر از چند و چون کار صفحه اجرای جلا و رزین را مطالعه بفرمایین.

کار روی نمای ساختمان اجرای رزین جلا نما
کار روی نمای ساختمان – اجرای رزین و جلا برای نما

اجرای ایزوگام در ارتفاع

یکی دیگر از خدمات گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو اجرای ایزوگام در ارتفاع یا بهتر است بگوییم ایزوگام برای قسمتهایی است که به راحتی دسترسی ندارند. ایزوگام کردن دیوارهای بقلی ساختمان، ایزوگام کردن کنج سینه کفتری های نما، ایزوگام کردن کانال کولرهایی که در ارتفاع هستند و موارد این چنینی بخشی از کارهای قابل ارائه ما هستند.

 

اجرای ایزوگام در ارتفاع کاری بسیار حساس است و اگر فرد انجام دهنده این کار تخصص کافی نداشته باشد هم کار خوب انجام نخواهد شد و هم ممکن است صدماتی برای خود فرد انجام دهنده در پی داشته باشد. پس در انتخاب مجری کار دقت فراوانی داشته باشید. در این خصوص توصیه می کنیم مقاله ایزوگام دیوار نما ساختمان را مطالعه نمایید.

کار روی نمای ساختمان اجرای ایزوگام در ارتفاع
کار روی نمای ساختمان – اجرای ایزوگام در ارتفاع

سیمان کاری در ارتفاع

یکی دیگر از خدمات کار روی نمای ساختمان که توسط تیم ما قابل انجام است، بحث سیمان کاری در ارتفاع است. سیمان کاری نماهای بقل ساختمان، اجرای سیمان تگری(لایه نازک سیمان که با دستگاه پاشیده می شود)، سیمان کاری های جزئی برای نما و … بخشی از خدمات ما در حیطه سیمان کاری است. برای مطالعه و آگاهی بیشتر در این خصوص حتما مقاله سیمانکاری نمای جانبی ساختمان را مطالعه بفرمایید.

کار روی نمای ساختمان سیمان کاری در ارتفاع
کار روی نمای ساختمان – سیمان کاری در ارتفاع

کندن سوراخ دریچه هوا و هود

همانطور که می دانید امروزه استفاده از پکیج و هود امری کاملا اجتناب ناپذیر است. هودها و پکیج ها باید راهی برای تخلیه داشته باشند. معمولا در بدو ساختن ساختمان تمهیدات لازم برای خروجی آنها اندیشیده می شود. چنانچه این امر به هر دلیلی فراموش شود و یا نیاز به اضافه کردن دریچه خروجی هوا باشد، می توانید از خدمات ما در زمینه نصب دریچه هود و هوا در نما کمک بگیرید.

شما فقط کافی است محل مورد نظر را مشخص نمایید. پرسنل ما از طریق کار با طناب از بیرون محل مورد نظر را سوراخ کرده و پس از درآوردن محل مربوطه با سایز مشخص، روی آن دریچه مخصوص را نصب می کنند تا زیبایی نما از بین نرود.

نصب دریچه هود در نما با طناب بدون داربست
نصب دریچه هود در نما با طناب بدون داربست

سخن آخر

در بالا سعی بر این بود که تا جایی که امکان داشت و ذهن مان یاری می کرد بخشی از کارهای روی نمای ساختمان یا به عبارتی بخشی از خدمات راپل ارائه شده توسط گروهمان را به اطلاع شما برسانیم. مطمئنا خیلی از امور دیگر در ارتفاع وجود دارد که امروزه دیگر نیاز به نصب داربست برای آن ها نیست و به راحتی می توانید با ما کار خود را به سرانجام برسانید.

اما هزینه برای هریک از خدمات بالا بستگی به کار شما و حجم آن دارد. به همین دلیل برای هر کاری ابتدا نیاز به بازدید از محل پروژه می باشد. پس از بازدید کارشناسان ما توضیحات کامل را به شما داده و قیمت کار را هم اعلام می نمایند.

ما اینجا هستیم تا هر سوالی که برای شما وجود دارد پاسخگو باشیم. مشاوران ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما مشتریان گرامی خواهند بود.

 

 

شما عزیزان می توانید از طریق صفحات ما در اینستاگرام و آپارات نمونه کارهای ما را مشاهده بفرمایین.

 

0/5 (0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما