خدمات پیچ رولپلاک نما

خدمات پیچ رولپلاک نما توسط شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو و پرسنل آن، که به صورت تخصصی از سال 1388  در این حوزه مشغول فعالیت هستند، انجام می شود!

شرکت ما کفساب و دلال نمی باشد. ما به صورت تخصصی ارائه دهنده خدمات پیچ رولپلاک نما می باشیم!!!

برای اطلاع از قیمت و هزینه خدمات پیچ رولپلاک نما ساختمان خود، یا می بایست با ما تماس گرفته و برای بازدید از کار آدرس بفرمایید و یا از نمای ساختمان خود در شبکه های اجتماعی برای ما عکس ارسال نمایید.

شماره تماس در واتساپ و تلگرام:

09128316620

شماره تماس در ایتا، بله، روبیکا و سروش:

09122094563

نماسازان پیشرو مجری تخصصی پیچ رولپلاک نما

چنانچه سنگ یا سرامیک نما، نورگیر و یا ستون های پارکینگ ساختمان شما دچار ریزش یا شل شدگی شده است می توانید از خدمات پیچ رولپلاک نما شرکت ما یعنی گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو بهره مند شوید. خدمات در ارتفاع ما از سال 1388 شروع شده و تا به امروز با انجام بیش از 10000 پروژه موفق آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشیم.

لازم به ذکر است که 80 درصد فعالیت ما به طور تخصصی راجع به بحث پیچ رولپلاک سنگ نما می باشد. با احترام به صنف کفساب های محترم حرفه اصلی ما و کادر اجرایی ما انجام پروژه های ریز و درشت پیچ رولپلاک نما است. ما دلال و کفساب نیستیم که کار را گرفته و در ازای مبلغی آن را واگذار به غیر نماییم!

شرکت ما با داشتن 5 شعبه فعال در شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تهران آماده خدمت زسانی به شما در کل نقاط تهران و حومه و استان البرز می باشد. کار شما در اسرع وقت و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به انجام خواهد رسید. 

اصول و نحوه پیچ رولپلاک نما

اقدامات لازمه جهت پیچ و رولپلاک سنگ نما

شما مشتری محترم هنگامی که سنگی از نما دچار ریزش می شود مطمئنا دنبال این هستید که کارهای لازمه چیست و چگونه باید انجام شود تا در اسرع وقت از بروز خطزات احتمالی جلوگیری نمایید. 

در زیر به طور کامل و سلسله وار تمام اقداماتی را که می بایست انجام دهید برای شما گفته ایم تا از دغدغه شما نسبت به این موضوع کاسته شود.

قدم اول:

محصور نمودن پایین نما به منظور عدم تردد

پس از مشاهده شل شدن سنگ نما و یا ریزش بخشی از نمای ساختمان اولین گام این است که پایین نما را توسط نوار خطر ببندیم. همچنین به منظور آگاهی عموم بهتر است که با چاپ چند برگه با محتوای خطر ریزش سنگ نمای ساختمان دیگران را از وجود این خطر آگاه نماییم.

مطمئنا وقتی سنگی از نما ریزش می نماید همچنان خطر افتادن سنگهای دیگر به خصوص سنگهای موجود در اطراف قسمت ریزش کرده وجود دارد. محصور کردن پایین نما و چسباندن برگه علاوه بر جلوگیری از بروز خطرات جبران ناپذیر مالی و جانی می تواند مسئولیت شما را تا حد زیادی نسبت به کسانی که از زیر نمای شما تردد می کنند، کاهش دهد.

قدم دوم:

مطرح کردن محکم کاری سنگ نما با تمامی واحدها و همسایگان

ضروری است که مدیر ساختمان پس از مشاهده افتادن سنگ نما موضوع را با همسایگان مطرح کرده و آنها را از خطرات متعدد ریزش سنگ نما آگاه نماید. پس از آگاه شدن واحدها می بایست تمامی همسایگان محترم برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان از هر جهت همکاری نمایند تا این موضوع باعث به خطر افتادن جان کسی نشود و هزینه بیشتری روی دوش آنها نگذارد.

از آنجا که افتادن سنگ نما خطرات جانی و مالی جبران ناپذیری در پی دارد چنانچه هر واحد همکاری لازمه را انجام ندهد مدیر ساختمان می تواند با اعلام این موضوع به دیگر واحدها خطرات احتمالی را از دوش خود و واحدهایی که همکاری می کنند باز کرده و تلفات احتمالی را متوجه واحدی نماید که همکاری جهت محکم کاری نما نداشته است.

خدمات پیچ رولپلاک نما

قدم سوم:

تماس با ما برای مشاوره و راهنمایی کار پیچ کردن نما

اما در گام سوم می بایست دست به اقدام برای گذر از این موضوع زد. شما می توانید با گروه ما تماس گرفته و این موضوع را به ما اعلام نمایید. پس از تماس با ما، هم می توانید از نمای خود در شبکه های اجتماعی برای ما عکس ارسال نمایید و هم می توانید آدرس فرموده تا کارشناسان ما به طور حضوری برای بازدید از کارتان خدمت شما برسند.

تماس با گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو:   09128316620

قدم چهارم:

حضور کارشناسان ما و دادن مشاوره در خصوص پیچ رولپلاک سنگ نما

پس از دادن آدرس توسط شما برای محکم کردن سنگ نمای ساختمان، در اسرع وقت مشاورین ما خدمت شما خواهند رسید. خوب آنچه که مسلم است در 99 درصد موارد تنها ترین و بهترین راه حل موجود پیچ رولپلاک نما می باشد. در بعضی از موارد مثلا اگر سنگ نمای شما سنگ آنتیک باشد و امکان پیچ و رولپلاک نباشد راه حل های موجود به شما گفته خواهد شد.

مهمترین توضیحاتی که کارشناسان ما به شما خواهند داد در زیر عنوان شده است. در این توضیحات معمولا تمامی سوالات ذهن شما پاسخ داده می شود اما اگر باز سوالی در ذهن شما بماند می توانید از مشاورین ما که در محل شما حاضر شده اند بپرسید تا پاسخگوی شما باشند.

  • کار توسط پیچ های گالوانیزه و ضد زنگ انجام خواهد شد که توسط ما تهیه می شود. سایز پیچ ها در اکثر مواقع و با در نظر گرفتن قطر سنگها که معمولا بین 15 تا 20 میلی متر هستند 5 سانت یا 6 سانت است که گزینه بهتر پیچ های 5 سانت هستند. دلیل این موضوع هم این است که پیچ های 6 سانت احتمال ردشدن از ملات و رسیدن به سفال را دارند.
  • رولپلاک های مورد استفاده از جنس پلاستیکی هستند که به دو نوع قرمز رنگ و سفید رنگ می باشند که استفاده از هر دو مناسب است. طول رولپلاک همیشه یک سانت از پیچ باید کوتاه تر باشد.
  • تعداد پیچ های مورد استفاده برای هر سنگ متفاوت است. برای سنگهای با طول کوچکتر از 50 سانت یک عدد پیچ، برای سنگهای بین 50 سانت تا 100 سانت دو عدد پیچ، برای سنگهای با طول 100 سانت تا 150 سانت سه عدد پیچ و…. استفاده خواهد شد.
  • برای نصب سنگهای ریزش کرده کادر اجرایی ما ابعاد سنگ ها را به شما اعلام می نمایند. تهیه سنگ و چسب سنگ به عهده شما و نصب آنها به عهده ما می باشد.
  • روی پیچ ها به منظور زیباسازی و زشت نشدن نما بتونه همرنگ خواهد شد.
  • سنگهای نمای شما در حین سوراخ کاری و پیچ شدن به هیچ وجه نخواهد شکست حتی سنگهای با عرض کم! چرا که ما کوچیکترین سنگها را هم با ابزار مخصوص سوراخ کرده و پیچ خواهیم کرد.
  • تمامی پرسنل و کادر اجرایی دارای بیمه مسئولیت(حوادث) می باشند و طبق قرارداد هیچ مسئولیتی به عهده شما نخواهد بود.
  • کار طبق قرارداد پیش از شروع کار و یا فاکتور پس از اتمام کار 5 سال گارانتی خواهد شد.
  • اعلام کردن تعداد روزی که کار شما انجام خواهد شد.
  • اعلام قیمت پیچ رولپلاک نما به صورت کنتراتی یا چکی خدمت شما

خدمات پیچ رولپلاک سنگ نما

قدم پنجم:

گرفتن پیش فاکتور کار مقاوم سازی نما و مطرح کردن با همسایگان

مسلما امروزه به دلایل زندگی در آپارتمان ها هر کاری که قرار باشد برای مشاعات ساختمان انجام شود نیاز به تایید و همکاری تمامی واحدها دارد. اقدام برای جلوگیری از ریزش سنگ نما نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. از همین رو می توانید از مشاوران ما یک پیش فاکتور دریافت کرده و آن را به رویت تمامی همسایگان برسانید.

در پیش فاکتور ما تمامی توضیحات و قیمت کار که در بخش قبل توضیح دادیم ذکر خواهد شد. چنانچه با مطالعه پیش فاکتور باز هر گونه سوالی در ذهن همسایگان محترم وجود داشت می توانید با ما تماس گرفته تا ما پاسخگوی شما باشیم.

قدم ششم:

تماس مجدد برای واگذاری کار رولپلاک سنگ نما به ما

پس از مشورت با همسایگان و موافقت تک تک واحد ها با توضیحات و قیمت کار ما، می بایست با ما تماس گرفته و اعلام نمایید. در همان حین تماس شما، ما زمان حدودی کار پیچ رولپلاک سنگ نما را به شما اعلام کرده و به شما می گوییم که یک روز قبل از شروع کار به شما اطلاع خواهیم داد.

لازم به ذکر است که پس از خبر قطعی شما برای انجام کار، نهایتا 3 روز برای شروع کار طول خواهد کشید. در واقع اینکه همان فردا و یا نهایتا سه روز بعد از تماس شما کار شروع شود، بستگی به حجم ترافیک کاری شرکت ما خواهد داشت.

قدم هفتم:

تقدیم قرارداد یا فاکتو برای پیچ نما

موضوعی که برای خیلی از مشتریان مهم است این است که قبل از شروع کار قراردادی بین کارفرما و پیمان کار منعقد گردد. قرارداد کار شما از طرف ما صادر می شود. این قرارداد که در دو نسخه است یا قبل از کار برای شما آورده خواهد شد و یا تحویل کادر اجرایی می شود که در همان روز شروع کار برای شما بیاورند. 

همچنین در صورت منعقد نشدن قرارداد در انتهای کار یک فاکتور به شما تقدیم می شود که بحث گارانتی کار نیز در آن قید خواهد شد.

خدمات پیچ رولپلاک نمای سنگی

سخن پایانی مبحث پیچ کردن سنگ نما

در این نوشته قصد بر این بود که چنانچه شما عزیزان با مشکل افتادن سنگ نما مواجه شدید، بدانید برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان از طریق پیچ کردن سنگ نما چه مراحلی را باید طی کنید تا از این مساله مخاطره آمیز به سرعت عبور کنید و خیالتان راحت شود.

در صورت داشتن هر گونه سوال، که در این نوشته به جواب آن نرسیدید می توانید تنها با یک تماس با ما آن را در میان بگذارید. گروه ما با داشتن 5 شعبه فعال در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شما در اسرع وقت می باشد.

برای مشاهده فیلم های انجام کار، می توانید به صفحات ما در آپارات و نماشا مراجعه بفرمایین.

سوالات متدوال شـما در زمینه پیچ رولپلاک نما

خدمات پیچ رولپلاک نما چیست؟

پیچ رولپلاک نما کاری است که برای محکم کردن سنگ های نما و جلوگیری از افتادن و بروز خطرات جانی و مالی انجام می شود.

پيچ و رولپلاك نما






0/5


(0 نظر)

چه زمانی به خدمات پیچ رولپلاک نما نیاز داریم؟

به محض مشاهده شل شدن یا درز باز کردن سنگ های نمای ساختمان اقدام به اجرای پیچ رولپلاک نما امری واجب است. هر چند که بهترین راه، پیشگیری از افتادن سنگ نما است.

پیچ و رولپلاک نما با طناب در تهران

تثبیت سنگ نمای ساختمان






0/5


(0 نظر)

چرا پیچ رولپلاک سنگ نما نیاز است؟

افتادن سنگ نما علاوه بر خطرات جانی و مالی که در پی دارد، درنگ در انجام تثبیت سنگ ها باعث صرف هزینه بیشتر برای ترمیم قسمت های افتاده می شود. متاسفانه امروزه به دلیل ساخت و ساز های بسیار زیاد و همچنین استفاده از سیمان خشک باعث شده ریزش سنگ نما دیر و زود داشته باشد اما سوخت و سوز خیر!

نصب سنگ نما بدون داربست






0/5


(0 نظر)

پیچ رولپلاک نمای ساختمان توسط چه کسانی انجام می شود؟

خدمات پیچ رولپلاک نما می بایست توسط راپل کارانی انجام شود که علاوه بر تسلط بر متد راپل، دارای تجربه کافی در زمینه پیچ رولپلاک نما باشند. دانش کافی در کار با ادوات این حرفه و وجدان کاری از دیگر شرایط انجام دهندگان این امر می باشد. برای مطالعه بیشتر توصیه می شود مقاله خدمات راپل نمای ساختمان را مطالعه بفرمایید.

خدمات راپل نمای ساختمان






0/5


(0 نظر)

پیچ کردن نما با طناب یا با داربست؟

امروزه کار با طناب در ارتفاع یا همان راپل جایگزین کار روی داربست شده است. علاوه بر ایمنی و دردسر کم راپل نسبت به داربست، بزرگترین مزیت این روش هزینه کمتری است که کارفرما پرداخت می نماید. با انجام کار توسط طناب و عدم نصب داربست جلوی تردد گرفته نشده و همچنین راه دزد به منزل شما میسر نمی گردد!

پیچ و رولپلاک نما با طناب بدون داربست






0/5


(0 نظر)

نحوه محاسبه قیمت کار پیچ و رولپلاک سنگ نما چگونه است؟

برای براورد هزینه یا می بایست از کار بازدید به عمل آید و یا شما مشتری محترم تصویر نما را برای ما ارسال نمایید. در نهایت با توجه به مشخصات نما یک قیمت به صورت کنتراتی به شما اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که قیمت به صورت دانه ای و متر مربعی به دلایل منطقی که وجود دارد، مقدور نمی باشد. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید مقاله قیمت پیچ رولپلاک نما را مطالعه بفرمایید.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان






0/5


(0 نظر)

آیا مجریان پیچ رولپلاک سنگ نما بیمه می باشند؟

تمامی پرسنل گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو بیمه مسئولیت یا همان بیمه حوادث بوده و این بیمه نامه به سمع و نظر کارفرما قبل از شروع کار خواهد رسید. فلذا شما در قبال کارکنان کوچکترین مسئولیتی نخواهید داشت.






0/5


(0 نظر)

آیا کار محکم کاری سنگ نما دارای گارانتی می باشد؟

خدمات تثبیت و محکم کردن سنگ های نما توسط پیچ رولپلاک دارای 5 سال گارانتی کتبی می باشد. چنانچه به مدت 5 سال سنگی از قسمت های پیچ شده ریزش نماید ما موظف به ترمیم رایگان آن قسمت از نما خواهیم بود.






0/5


(0 نظر)

آیا سنگ های افتاده نصب خواهد شد؟

پس از اجرای تثبیت سنگ های نما توسط پیچ رولپلاک نما نوبت به ترمیم قسمت های ریزش کرده خواهد رسید. ابعاد سنگ ها توسط پرسنل به شما اعلام می شود. شما سنگ های مربوطه را تهیه کرده و پرسنل آن ها را نصب خواهند نمود. مقاله نصب سنگ نما بدون داربست بیشتر به توضیح این امر پرداخته است.

نصب سنگ نما نما بدون داربست یا طناب






0/5


(0 نظر)

آیا قبل از شروع کار قرارداد منعقد خواهد شد؟

قبل از شروع کار پیچ و رولپلاک نما، قرارداد بسته خواهد شد و روز شروع کار یا قبل از آن به شما تقدیم خواهد شد. حالت دیگر این است که در انتهای کار فاکتور به شما داده خواهد شد. تمامی موارد در این قرارداد یا فاکتور ذکر می گردد. برای مطالعه مفاد قرارداد، حتما مقاله نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نما را مطالعه بفرمایین.

نمونه قرارداد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

نمونه قرارداد پیچ رولپلاک نمای سنگی






0/5


(0 نظر)

پیچ های مورد استفاده در کار محکم کاری سنگ نما چه ویژگی هایی دارد؟

پیچ های مورد استفاده در کار تثبیت سنگ نما از جنس گالوانیزه و ضد زنگ می باشد. طول پیچ ها بستگی به ضخامت سنگ دارد. در 90 درصد مواقع ضخامت سنگ های امروزی بین 1/5 تا 2 سانت می باشد. بهترین ابعاد برای این سنگها پیچ 5 سانت است. پیچ بلندتر ممکن است ملات را رد کرده و گیرایی نداشته باشد. چنانچه به توضیحات بیشتری در خصوص متریال به کار برده شده دارید، مقاله پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان را مطالعه نمایید.

چسباندن سنگ نمای کنده شده






0/5


(0 نظر)

زیبا سازی نما پس از اجرای کار پیچ رولپلاک نما چگونه است؟

پس از اجرای کار پیچ رولپلاک نما به منظور از بین نرفتن زیبایی نما می بایست روی پیچ ها بتونه شود. بتونه مورد استفاده می بایست به گونه ای باشد که هم رنگ سنگ نما باشد و ظاهر نما را از بین نبرد. بتونه توسط سیمان سفید و پودر رنگ به گونه ای ترکیب خواهد شد که تا جای ممکن همرنگ درآید. برای بتونه کاری، پیچ ها می بایست به اندازه 2 تا 3 میلیمتر به داخل سنگ هدایت شده تا بتونه هم سطح سنگ قرار گیرد.

اصول و نحوه پیچ رولپلاک نما






0/5


(0 نظر)

حوزه فعالیت ما در چه مکان هایی است؟

گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو با داشتن 5 شعبه در تهران از سال 1388 تا کنون در حال خدمت رسانی در زمینه خدمات راپل علی الخصوص خدمات پیچ رولپلاک نما می باشد. حوزه کاری ما در تمام نقاط تهران و حومه و کرج و توابع می باشد. گفتنی است چنانچه حجم کار بزرگ باشد در تمام نقاط کشور آماده خدمت رسانی می باشیم.






0/5


(0 نظر)

گالـری تصـاویر پیچ رولپلاک سنگ نما

فیلم های پیچ رولپلاک نما ساختمان

0/5 (0 نظر)
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود
مسعود
5 ماه قبل

سلام
قیمت پیچرولپلاک نما برای یه ساختمان ۶ طبقه با بر ۱۲ متر چقدر میشه؟ کارمون سمته پونک هست..

تماس با ما