راپل کار نمای ساختمان

با سلام. چنانچه برای امور در ارتفاع برای ساختمان خود نیاز به راپلکار طنابکار بندباز نما دارید می توانید با یک تماس با کارشناسان شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو تماس گرفته و از خدمات ما در اسرع وقت بهره مند گردید.

راپلکار نمای ساختمان

منظور از راپلکار نما همان نیرو یا تکنسینی می باشد که کارهای در ارتفاع را با طناب انجام می دهد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی برای انجام کارهای در ارتفاع دیگر نیازی به داربست نبوده و تمامی کارهای در ارتفاع و نمای ساختمان ها توسط متد راپل یا همان خدمات راپل نمای ساختمان انجام می شود.

با بهره گیری از تکنسین های راپلکار طنابکار یا بندباز نما دیگر نیازی به صرف هزینه های گزاف داربست نبوده و کار شما در اسرع وقت و با بهترین کیفیت به انجام خواهد رسید.

راپلکار نمای ساختمان
راپل کار نمای ساختمان

طنابکار نمای ساختمان

منظور از طنابکار همان نیروی مجرب و دوره دیده ای است که انواع کارهای در ارتفاع را توسط طناب انجام می دهد. طناب های مورد استفاده در این حیطه طناب های استاتیک و استانداردی هستند که تماما ساخت اروپا بوده و دارای استاندارد های بین المللی می باشند.

از جمله مهمترین کارهایی که طنابکارهای نما انجام می دهند می توان به پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان و شستشوی نما بدون داربست اشاره نمود. کارهای بسیاری امروزه توسط دسترسی با طناب انجام می شود که به تفصیل در بخش خدمات و همچنین مقالات سایت ما به آنها اشاره شده است.

بندباز نمای ساختمان

بسیاری از عموم مردم به شخصی که حرفه کار در ارتفاع را انجام می دهد علاوه بر راپل کار و طنابکار به نام بندباز می شناسند. تکنسین های کار در ارتفاع از بالاترین نقطه ساختمان که معمولا پشت بام می باشد آویزان شده و کار مربوطه را انجام می دهند.

بحث ایمنی راپلکار طنابکار بندباز نما

فاکتور ایمنی برای راپلکار طنابکار بندباز نما به حدی بالاست که قابل قیاس با انجام کار توسط داربست نمی باشد. راپل کار ها علاوه بر طنابی که از آن برای فرود استفاده می کنند از طناب دیگری به عنوان حمایت بهره می برند.

تمامی ادوات مورد استفاده در متد راپل دارای استانداردهای بین المللی بوده و از لحاظ ایمنی کوچکترین ریسکی وجود ندارد.

علاوه بر توضیحات بالا تمامی طنابکار ها دارای بیمه مسئولیت می باشند و قبل از انجام کار این مورد در قرارداد تقدیمی به کارفرما ذکر خواهد شد.

طنابکار نمای ساختمان
طناب کار نمای ساختمان

قیمت راپل کاری و طنابکاری در ارتفاع

قیمت و هزینه برای بهره مندی از راپلکار و طنابکار و بندباز نما بستگی به حجم و شکل هر کاری دارد. کارشناسان ما از پروژه شما بازدید به عمل آورده و پس از مطلع شدن از کاری که شما می خواهید انجام دهید قیمت و هزینه براوردی را به اطلاع شما خواهند رساند.

کارهای در ارتفاع که بیشتر شامل محکم کردن سنگ نما، شستشوی نما، رنگ آمیزی نما، نورپردازی نما و… هر یک هزینه و قیمت خاص خود را دارند که تنها پس از بازدید از محل پروژه می توان آن را تخمین زد. به عنوان مثال می توانید مقاله قیمت پیچ رولپلاک نما را مطالعه بفرمایین.

همچنین برای مشاهده فیلم های بیشتر و تصاویر مختلف از کار ما می توانید به اینستاگرام و یوتیوب ما مراجعه بفرمایین.

0/5 (0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما