پیچ و رولپلاک نما با طناب در تهران

پیچ و رولپلاک نما در تهران خدماتی است که برای محکم کردن سنگ نمای ساختمان و جلوگیری از خطرات جانی و مالی استفاده می شود. پیچ رول پلاک نما در تهران امروزه بدون نیاز به داربست و با استفاده از طناب یا همان راپل با ایمنی و سرعت بیشتر انجام می شود.

این خدمات توسط شرکت نماسازان پیشرو در تمام نقاط استان تهران در اسرع وقت و با هزینه مقرون به صرفه قابل انجام است. 

 

پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران با طناب

انجام کار پیچ کردن سنگ نما توسط طناب مزایایی دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است.

  • سرعت انجام کار (پیچ رولپلاک سنگ نما با استفاده از طناب به سرعت قابل انجام است و حداقل 2 روز در فرایند انجام کار ما را جلو می اندازد.)
  • ایمنی پرسنل (کار با داربست مخصوصا اگر از کمربند های ایمنی استفاده نشود کاری بسیار خطرناک بوده و هر آن احتمال در رفتن تخته از زیر پا و یا شکستن تخته وجود دارد. اما در کار با طناب خطر و ریسک تقریبا صفر است.)
  • هزینه پایین کار با طناب (در کار با طناب به منظور رولپلاک نمای ساختمان از آن جا که نیاز به باز و بست داربست نیست به طور چشمگیری در هزینه صرفه جویی خواهد شد.)
  • عدم آسیب به نما (در کار با داربست همیشه احتمال برخورد داربست به نما و پنجره ها وجود دارد. اما کار راپل به هیچ وجه باعث آسیب به نما نمی شود.)
  • عدم مزاحمت برای عابرین و وسایل نقلیه (استفاده از داربست جلوی عبور و مرور افراد و ماشین ها را ممکن است بگیرد.)
  • از بین نرفتن امنیت ساختمان (نصب داربست باعث می شود راه برای ورود دزد به داخل ساختمان هموار شود اما کار با طناب به هیچ وجه همچین ریسکی ندارد.)
پیچ کردن نما با طناب در تهران نماسازان پیشرو
پیچ کردن نما با طناب در تهران – نماسازان پیشرو

 

استانداردها در کار پیچ و رولپلاک نما با طناب در تهران

در انجام کار پیچ رولپلاک نمای ساختمان موارد اساسی وجود دارد که حتما می بایست رعایت نمود. در زیر به این موارد اشاره شده است. در نظر گرفتن این موارد برای شما که قصد مهار و تثبیت سنگ های نمای خود را دارید امری ضروری است.

استفاده از راپل کاران متخصص در تهران

اولین موردی که حتما باید به آن توجه داشت استفاده از راپل کار هایی است که به طور کامل در این حوزه تخصص دارند. راپل کارها حتما باید با موارد ایمنی کار در ارتفاع آشنا باشند.

عدم اعتیاد و عدم ترس از ارتفاع از دیگر ویژگی های این افراد است. همچنین از لحاظ جسمی و روحی و روانی این افراد باید در سلامت کامل باشند.

استفاده از طناب کارهای مجرب در زمینه پیچ رولپلاک نما در تهران

علاوه بر مورد قبل افرادی که در زمینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب فعالیت دارند باید دارای تجربه کافی باشند. این تجربه باید در حدی باشد که بدانند نحوه سوراخ کاری هر مدل سنگ چگونه است.

از دیگر تخصص ها باید یه این نکته اشاره کرد که مجریان با سهل انگاری به سنگ ها در حین سوراخ کاری آسیب وارد نکنند. وجدان کاری موردی است که مجریان این امر حتما باید از آن برخوردار باشند. چرا که این کار در نقاط غیر قابل دسترس انجام شده و کارفرما نمی تواند کنترلی داشته باشد.

استفاده از متریال مناسب برای کار رولپلاک نما در تهران

برای انجام کار به متریال مشخصی مثل پیچ، رولپلاک، مته، دریل و .. نیاز است. با توجه به شرایط هر نما و نوع سنگ آن می بایست بهترین موارد استفاده شود. 

چنانچه پیچ و رولپلاک مناسب نباشد نما به خوبی محکم کاری نمی شود. در صورت استفاده از مته و دریل نا مناسب ممکن است سنگها بشکنند و یا ترک بخورند.

 

 

داشتن بیمه حوادث برای کادر اجرایی

توجه به این نکته الزامی است که تمام تکنسین های کار در ارتفاع باید بیمه باشند. این بیمه باید توسط شرکت مربوطه برای پرسنل رد شود. 

در صورت نداشتن بیمه و بروز حادثه شما کارفرمای محترم که قصد پیچ نمودن نمای خود در تهران را داشته اید با چالش های سختی مواجه خواهید شد. پس در مورد این نکته توجه کافی داشته باشید.

 بتونه کاری بعد از پیچ کردن نما در تهران

یکی از مواردی که خیلی خیلی باید به آن توجه کرد از بین نرفتن زیبایی نما پس از اجرای کار است. متاسفانه بسیار زیاد دیده ایم که کار و بتونه کاری به نحوی انجام شده که پس از اتمام کار حتی نمی توان به نما نگاه کرد.

اکیدا توصیه می کنیم با توجه به قیمت سرسام آور سنگ های نما و قیمتهای خانه در تهران کیفیت کار را به هیچ عنوان فدای کمی بالاتر بودن قیمت نکنید. این کار قرار است یکبار روی نما انجام شود پس آن را دست اهلش بسپارید!

گارانتی کار پیچ کردن نما در تهران

شرکتی که کار پیچ کردن سنگ نما در تهران را انجام می دهد برای خیال راحتی شما حتما می بایست کار خود را گارانتی نماید. 

شرکت ما یعنی کار در ارتفاع نماسازان پیشرو کار انجام شده در تهران را به مدت 5 سال گارانتی می نماید. به مدت 5 سال چنانچه سنگی از نمای شما دچار ریزش شود ما مسئول ترمیم رایگان آن قسمت از نما خواهیم بود.

عقد قرارداد برای محکم کاری سنگ نما در تهران

پیمانکاری که قصد انجام کار شما را دارد حتما باید با شما قبل از شروع کار قراردادی معتبر ببندد. در این قرارداد حتما باید موضوع کار، مشخصات طرفین، مبلغ قرارداد، تعهدات طرفین و شماره بیمه نامه پرسنل ذکر شود.

با رویت نمونه قرارداد هر شرکت می توانید تا حد زیادی به اعتبار و رزومه آن شرکت پی ببرید. پیشنهاد می کنیم مقاله نمونه قرارداد پیچ کردن سنگ نما را مطالعه نمایید.

پیچ رول پلاک نما با طناب نماسازان پیشرو
پیچ رول پلاک نما با طناب – نماسازان پیشرو

تعهدات پیمانکار و کارفرما در پیچ کردن نمای ساختمان

در جدول زیر به طور کامل تعهدات طرفین ذکر شده است. در صورتی که هر دو طرف به وظایف خود درست عمل نمایند کار به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت.

تعهدات پیمانکار تعهدات کارفرما
رعایت اصول ایمنی در حین انجام کار پرداخت به موقع دستمزد پیمانکار طبق قرارداد
تامین مصالح و ابزار مرغوب جهت انجام کار فراهم نمودن شرایط کار (علی الخصوص استفاده از پشت بام حین کار)
بیمه نمودن پرسنل مجری کار (بیمه مسئولیت) تحویل گیری مرحله به مرحله ای کار و همچنین تحویل کار در انتها
پذیرفتن تمامی مسئولیت های کارکنان تامین سنگ و چسب سنگ برای ترمیم قسمتهای ریزش کرده
گارانتی نمودن کار پیچ و رولپلاک به منظور راحتی خیال کارفرما محصور نمودن پایین نما به منظور عدم تردد عابر و وسایل نقلیه
بتونه نمودن روی پیچ ها به منظور از بین نرفتن زیبایی نما حضور ساکن طبقه پایین اگر اجرای کار در نورگیر ساختمان باشد
استفاده از تعداد پیچ استاندارد برای هر عدد سنگ

نصب سنگ نما در تهران

پس از اجرای کار پیچ و رول پلاک نما در تهران تمامی سنگهای افتاده و یا آسیب دیده نما ترمیم و تعویض خواهد شد. این سنگ ها توسط کارفرما تهیه شده و سپس توسط پرسنل ما جایگزین خواهد شد.

بهتر است برای انجام این کار چسب سنگ نیز تهیه شود. سنگ ها روی زمین سوراخ می شوند. سپس به محل مورد نظر برده شده و پس از آغشته شدن به چسب نصب، و بعد پیچ و رولپلاک می شوند.

در انتها نیز باید تمام درزهای باقی مانده را بندکشی نمود. این کار باعث می شود تا هم آب به پشت سنگ ها نفوذ نکند و هم نما ظاهر شکیل تری پیدا کند.

 

کارایی پیچ و رولپلاک نما در تهران چقدر است؟

معمولا دو سوال در ذهن خیلی از افرادی که قرار است این کار را انجام دهند، وجود دارد. سوال اول این است که آیا کار با طناب به درستی انجام می شود؟ سوال دوم هم این است که وقتی نما پیچ می شود تا کی تاثیرگذار است و آیا نیاز است مجدد انجام شود یا خیر.

در جواب سوال اول باید گفت چنانچه مجری کار با تجربه و کار بلد باشد اجرا با طناب هیچ تاثیری در تعادل و کیفیت کار نخواهد گذاشت. اما اگر فرد مبتدی باشد موقع دریل زدن به عقب رانده شده و به نما هم آسیب وارد می کند.

در جواب سوال دوم باید بگوییم که چنانچه کار با رعایت تمام استانداردها انجام شود ساختمان مادام العمر در این زمینه بیمه می شود. مگر آنکه زلزله ای رخ دهد و یا از داخل ساختمان فشاری بر نما وارد شود.

محکم کردن سنگ نما با طناب در تهران نماسازان پیشرو
محکم کردن سنگ نما با طناب در تهران – نماسازان پیشرو

قیمت پیچ رولپلاک نما در تهران

براورد هزینه و قیمت پیچ و رولپلاک نما در تهران هر نما متفاوت است. موارد مختلفی در قیمت گذاری تاثیرگذار است. از همین رو برای اعلام قیمت نیاز به رویت نما می باشد. بازدید از کار در شرکت ما کاملا رایگان است. در زیر به مواردی که در قیمت دهی موثرند اشاره شده است.

  • تعداد طبقات نما
  • متراژ بر نمای ساختمان
  • جنس سنگ های کار شده
  • عرض سنگ های کار شده
  • حجم ابزارهای کار شده(سنگهای برجسته کار شده) و عرض آنها
  • فاکتورهای سختی و راحتی هر کار با توجه به شرایط خاص نما

برای اطلاع دقیق تر از نحوه قیمت دهی توصیه می شود مقاله هزینه پیچ کردن نما را مطالعه بفرمایید.

پیچ رولپلاک نما با در شمال تهران

چنانچه در منطقه شمال تهران هستید و قصد اجرای کار روی نمای ساختمان خود را دارید می توانید با شعبه شمال شرکت نماسازان پیشرو تماس بگیرید. برای دریافت خدمات پیچ رولپلاک نما در شمال تهران و مشاوره با کارشناسان ما می توانید با شماره 22619128 تماس حاصل نمایید.

شعبه شمال ما در مناطق نیاوران، فرمانیه، ولنجک، زعفرانیه، الهیه، قیطریه، جردن، اقدسیه، مینی سیتی، دروس، قلهک، کامرانیه، ازگل، شیان، لویزان، دارآباد، آجودانیه، اختیاریه، دیباجی، سوهانک و دیگر مناطق شمالی تهران آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 

پیچ رولپلاک نما در غرب تهران

چنانچه در منطقه غرب تهران هستید و قصد اجرای کار روی نمای ساختمان خود را دارید می توانید با شعبه غرب شرکت نماسازان پیشرو تماس بگیرید. برای دریافت خدمات پیچ رولپلاک نما در غرب تهران و مشاوره با کارشناسان ما می توانید با شماره 44213653 تماس حاصل نمایید.

شعبه غرب ما در مناطق پونک، صادقیه، جنت آباد، شهران، ستارخان، دهکده المپیک، مرزداران، طرشت، گیشا، باغ فیض، جهاردیواری، شهرک غرب، سعادت آباد، بلوار فردوس، کوهک، چیتگر، تهرانسر، مهرآباد و شهرهای غرب استان تهران آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

پیچ رولپلاک نما در شرق تهران

چنانچه در منطقه شرق تهران هستید و قصد اجرای کار روی نمای ساختمان خود را دارید می توانید با شعبه شرق شرکت نماسازان پیشرو تماس بگیرید. برای دریافت خدمات پیچ رولپلاک نما در شرق تهران و مشاوره با کارشناسان ما می توانید با شماره 77949078 تماس حاصل نمایید.

شعبه شرق ما در مناطق تهرانپارس، نارمک، هنگام، مجیدیه، استخر، قنات کوثر، فرجام، حکیمیه، رسالت، نظام آباد، پیروزی، نیرو هوایی، اوقاف، شمیران نو، تهران نو، تسلیحات، ارامنه و شهر های شرق استان تهران آماده خدمت زسانی به شما می باشد.

پیچ رولپلاک نما بدون داربست در تهران نماسازان پیشرو
پیچ رولپلاک نما بدون داربست در تهران – نماسازان پیشرو

پیچ رولپلاک نما در جنوب تهران

چنانچه در منطقه جنوب تهران هستید و قصد اجرای کار روی نمای ساختمان خود را دارید می توانید با شعبه جنوب شرکت نماسازان پیشرو تماس بگیرید. برای دریافت خدمات پیچ رولپلاک نما در جنوب تهران و مشاوره با کارشناسان ما می توانید با شماره 66536568 تماس حاصل نمایید.

شعبه جنوب ما در مناطق نازی آباد، یاخچی آباد، خزانه، جوادیه، خانی آباد، علی آباد، فلاح، یافت آباد، دولت آباد، مشیریه، افسریه، مسعودیه، کیانشهر، عبدل آباد، شهرک ولیعصر، نعمت آباد، راه آهن، شوش، مولوی و شهرهای جنوب استان تهران آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

پیچ رولپلاک نما در مرکز تهران

چنانچه در منطقه مرکز تهران هستید و قصد اجرای کار روی نمای ساختمان خود را دارید می توانید با شعبه مرکز شرکت نماسازان پیشرو تماس بگیرید. برای دریافت خدمات پیچ رولپلاک نما در مرکز تهران و مشاوره با کارشناسان ما می توانید با شماره 88548502 تماس حاصل نمایید.

شعبه مرگز ما در مناطق ولیعصر، منیریه، انقلاب، آزادی، امام حسین، شهدا، بهارستان، بازار، امیرآباد، یوسف آباد، مطهری، بهشتی، شیخ هادی، فاطمی، بلوار کشاورز، سلسبیل، جیحون، کارون، هاشمی، نواب، استاد معین، دامپزشکی، قصرالدشت، آذربایجان، جمهوری و دیگر مناطق مرکزی تهران آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 

تثبیت سنگ نما با طناب در تهران نماسازان پیشرو
تثبیت سنگ نما با طناب در تهران – نماسازان پیشرو

جمع بندی بحث رولپلاک نما در تهران

در این مقاله سعی بر این بود تا حد ممکن راجع به بحث پیچ نمای ساختمان در تهران توسط راپل یا همان کار با طناب توضیح دهیم. چنانچه برخی سوالات ذهنی شما هنوز با خواندن این مطلب پابرجاست حتما مقاله کامل ما در زمینه پیچ رولپلاک نمای ساختمان را مطالعه بفرمایید. 

چنانچه باز هم برای شما سوالی وجود داشت کارشناسان ما با کمال میل پذیرای شما  و تماستان هستند. مفتخریم که از سال 1388 به عنوان بزرگترین مجموعه کار در ارتفاع خدمتگذار شما هستیم.

برای مشاهده نمونه کارها، ما را در آپارات و یوتیوب را دنبال نمایید.

 

0/5 (0 نظر)
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما