اجرای پیچ رولپلاک نما در گیشا شهرآرا طرشت توسط تیم تخصصی کار در ارتفاع نماسازان پیشرو با تجربه کار در تمام نقاط تهران و حومه و حتی شهرستانها انجام می گردد. نماسازان پیشرو با پنج شعبه فعال در تهران بزرگ آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در زمینه پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان می باشد.

پیچ رولپلاک نمای سنگی بدون داربست در گیشا و شهرآرا

سنگ های مورد استفاده در نما معمولا به چهار خانواده تقسیم می شوند. دسته اول سنگهای گرانیت می باشند که به دلیل سنگینی و جذب ملات کم چندین سالی هست که کمتر در نما مورد استفاده قرار می گیرند. دسته دوم سنگهای مرمریت هستند که امروزه نیز در نما و داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

دسته سوم سنگهای چینی می باشند. این دسته از سنگها در قدیم بسیار مورد استفاده بودند و در حال حاضر کمتر از این سنگها استفاده می شود. نماهای سنگی سفید رنگ با ابعاد عرض 15 سانت و 20 سانت از این دسته هستند.

دسته چهارم که امروزه جایگاه ویژه ای در استفاده روی نما دارند سنگهای تراورتن می باشد. این سنگها به دلیل زیبایی، جذب ملات خوب و تنوع رنگی که دارند به وفور در نماها مورد استفاده قرار می گیرند.

گروه نماسازان پیشرو مفتخر است که سنگهای نمای شما را از هر نوع که باشد با بهترین کیفیت پیچ رولپلاک کرده و آنها را تثبیت و محکم نماید. بحث پیچ رولپلاک نما در گیشا شهرآرا طرشت حیطه تخصصی کار ما بوده که در این سالها به گروه ما واگذار شده است.

پیچ رولپلاک نما در ونک جردن الهیه نماسازان پیشرو
پیچ رولپلاک نما در ونک جردن الهیه – نماسازان پیشرو

 

تماس برای پیچ رولپلاک نما گیشا شهرآرا طرشت: 09128316620

پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان در طرشت و مرزداران

نحوه انجام کار پیچ رولپلاک نما در طرشت و مرزداران به وسیله خدمات راپل نمای ساختمان یا همان کار با طناب در ارتفاع می باشد. دیگر شما نیازی به داربست و هزینه های گزاف آن و همچنین خطرات و زمان بر بودن آن ندارید.

هزینه پیچ رولپلاک نما با طناب نسبت قیمت کار با داربست بسیار مقرون به صرفه تر است. برای براورد هزینه کار شما یا باید زحمت ارسال عکس از نما را بکشید و یا اینکه آدرس بفرمایید تا به طور رایگان بازدید شود.

متریال مورد استفاده در بحث پیچ رولپلاک نما پیچ های استاندارد گالوانیزه ضد زنگ می باشد. طول پیچ ها بستگی به قطر سنگ دارد اما برای سنگهای معمولی از پیچ های 5 یا 6 سانت استفاده خواهد شد.

دریل مورد استفاده در بحث سوراخ کاری سنگ نما می بایست جوری باشد که به سنگها آسیب وارد نکند و باعث شکستن آنها نشود. حساس ترین قسمت نما چه از نظر ریزش و چه برای پیچ کردن سنگهای عرض کم است که به صورت برجسته کار می شود. برای سوراخ کاری این سنگها حتما باید از دریل های گیربکسی بدون لرزش استفاده شود.

برای از بین نرفتن زیبایی نما روی پیچ ها بتونه همرنگ زده می شود. در انتها نیز سنگهای افتاده از نما را که شما تهیه فرموده اید ما نصب می کنیم.

کار انجام شده توسط تیم ما در انتهای کار طبق یک فاکتور به طور مکتوب 5 سال ضمانت یا گارانتی می شود. گارانتی ما با اشخاصی که به صورت شخصی و با یک موبایل اعتباری کار می کنند تفاوتهای زیادی دارد.

چنانچه پس از مطالعه مطالب بالا هر گونه سوالی برای شما باقی مانده است با ما تماس گرفته و از مشاورین ما بپرسید.

برای مشاهده عکس ها و فیلم های نمونه کارهای ما از صفحات ما در اینستاگرام و آپارات بازدید نمایید.

مقالات مرتبطپیچ رولپلاک نما شهریار اسلامشهر پرندپیچ رولپلاک نما شهرری ورامین قرچکپیچ رولپلاک نما در مسعودیه پاکدشت قیامدشتپیچ رولپلاک نما در کرج فردیس اندیشه

0/5 (0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما