اجرای پیچ رولپلاک نما در شهریار اسلامشهر پرند توسط تیم متخصص و مجرب نماسازان پیشرو انجام خواهد شد. با یک تماس می توانید از کارشناسان ما قیمت و توضیحات را جویا شوید.

پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان با طناب در شهریار

اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما به دلایلی حساسیتی که در ایمنی نما و همچنین بحث از بین نرفتن زیبایی نما دارد حتما باید توسط کادر اجرایی با تجربه،متعهد و داری وجدان کاری انجام شود.

در این حرفه متاسفانه چند سالی هست که افرادی وارد شده و پس از یاد گرفتن خدمات راپل نمای ساختمان شروع به کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می کنند. در صورتی که مقوله پیچ رولپلاک می بایست توسط افرادی انجام شود که حداقل 5 سال به طور تخصصی کار پیچ رولپلاک را انجام داده باشند. برای انجام شدن اصولی کار، نکات بسیاری وجود دارد که باید حتما در حین کار رعایت شود.

برای مهار مقاوم سازی سنگ نما مخصوصا سنگ های باریک و عرض کم که معمولا به صورت برجسته کار می شوند به منظور پیچ رولپلاک نما در شهریار اسلامشهر پرند حتما باید از دریل های بدون ضربه و یا دریل های گیربکسی استفاده نمود. معمولا اولین قسمتی که از سنگ نما دچار ریزش می شود سنگهای باریک یا همان ابزارهای موجود در نما می باشد. دلیل این امر این است که این سنگها معمولا از چپ و راست و یا بالا و پایین به درستی مهار نیستند.

علاوه بر استفاده از دریل گیربکسی برای سوراخ کاری این سنگها گاهی ما مجبور هستیم که قبل از انجام کار آنها را با چسب مهار کرده و بعد سوراخ نماییم. این موضوع بستگی به میزان شل بودن سنگها دارد.

پیچ رولپلاک نما در شهریار اسلامشهر پرند نماسازان پیشرو
پیچ رولپلاک نما در شهریار اسلامشهر پرند – نماسازان پیشرو

 

تماس برای پیچ رولپلاک نما در شهریار اسلامشهر پرند : 09128316620

پیچ رولپلاک نمای سنگی ساختمان بدون داربست در اسلامشهر

همانطور که در بالا برای شما توضیح دادیم برای انجام کار خود سعی نمایید فقط آن را به متخصصین این امر واگذار کنید. کادر اجرایی ما سالیان سال است که به طور کاملا تخصصی در زمینه پیچ رولپلاک سنگ نما فعالیت دارد.

برای جویا شدن از قیمت پیچ رولپلاک نما در شهریار اسلامشهر پرند کافی است با ما تماس گرفته و برای توضیحات بیشتر ما به شما، یا آدرس محل کار را بفرمایید و یا اینکه از نمای خود عکس ارسال نمایید. هزینه پیچ رولپلاک هر نما با نمای دیگر متفاوت می باشد. این موضوع بستگی به متراژ کار، جنس سنگها، ابعاد سنگها و اینکه نما چه میزان ابزار داشته باشد مرتبط است.

پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان امروزه با طناب و با استفاده از خدمات راپل نمای ساختمان انجام می شود و دیگر نیازی به بستن داربست و هزینه های الکی نمی باشد. تکنسین های این کار که با نام راپلکار شناخته می شوند این کار را با تجربه کافی که دارند برای شما انجام خواهند داد.

پیچ های استفاده شده گالوانیزه و ضد زنگ بوده و پس از اجرای پیچ رولپلاک روی پیچ ها بتونه همرنگ شده تا زیبایی نما از بین نرود. اگر سنگی از نمای شما افتاده باشد ما اندازه دقیق آن را به شما داده تا تهیه بفرمایید و ما نیز آن را نصب و ترمیم می نماییم.

در انتهای کار طبق فاکتور ارائه شده به شما کار به مدت پنج سال گارانتی خواهد شد تا خیال شما از بابت کار انجام شده راحت باشد.

پیچ کاری و محکم کاری سنگ نما در پرند

سنگ های مورد استفاده در نما معمولا به چهار خانواده تقسیم می شوند. دسته اول سنگهای گرانیت می باشند که به دلیل سنگینی و جذب ملات کم چندین سالی هست که کمتر در نما مورد استفاده قرار می گیرند. دسته دوم سنگهای مرمریت هستند که امروزه نیز در نما و داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

دسته سوم از سنگهای مورد استفاده برای پیچ رولپلاک نما در شهریار اسلامشهر پرند سنگهای چینی می باشند. این دسته از سنگها در قدیم بسیار مورد استفاده بودند و در حال حاضر کمتر از این سنگها استفاده می شود. نماهای سنگی سفید رنگ با ابعاد عرض 15 سانت و 20 سانت از این دسته هستند.

دسته چهارم که امروزه جایگاه ویژه ای در استفاده روی نما دارند سنگهای تراورتن می باشد. این سنگها به دلیل زیبایی، جذب ملات خوب و تنوع رنگی که دارند به وفور در نماها مورد استفاده قرار می گیرند.

گروه نماسازان پیشرو به عنوان شرکت مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مفتخر است که سنگهای نمای شما را از هر نوع که باشد با بهترین کیفیت پیچ و رولپلاک کرده و آنها را تثبیت و محکم نماید. بحث پیچ رولپلاک نما در شهریار اسلامشهر پرند حیطه تخصصی کار ما بوده که در این سالها به گروه ما واگذار شده است.

برای دیدن عکس ها و فیلم های نمونه کارهای انجام شده گروه ما می توانید از صفحات اینستاگرام و آپارات ما بازدید نمایید.

 

 

مقالات مرتبط

 پیچ رولپلاک نما در شهرری ورامین قرچک

پیچ رولپلاک نما در مسعودیه پاکدشت قیامدشت

پیچ رولپلاک نما در ونک جردن الهیه

پیچ رولپلاک نما در ستارخان سعادت آباد

پیچ رولپلاک نما در پاسداران نیاوران فرمانیه

پیچ رولپلاک نما در کرج فردیس اندیشه

پیچ رولپلاک نما در رودهن بومهن پردیس

0/5 (0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما